ISSN 3034-1310
Языки: ru · en · bu

Статья: Вопросы обучения детской литературы по бурьяту в начальных школах (2024)

Читать онлайн

Эта публикация показывает некоторые из сложных вопросов литературного чтения, проводимых в современных начальных школах. Самая сложная проблема заключается в том, что наши студенты хорошо знают свой родной язык и не хотят читать произведения, написанные на родном языке. Учителя не основаны на уроках литературного чтения, которые организованы на языке Буриата, а способность критиковать литературную критику не дается. Общественность обращает внимание на эти и другие сложные проблемы. Автор показал им ответы, даже если они не говорили напрямую по вопросам литературной критики во время организации и критики литературы. Любая национальная литература оказывает большое влияние на развитие маленьких детей. Развитие эмоционального развития студентов, развития речи и навыков развития, развития, развития их навыков и способностей может повлиять на развитие их способности обеспечивать и оценивать свои навыки. Автор показывает, какие работы будут использоваться для чтения литературы Buriat для учащихся начальных школ, какую работу будет выполнена, какой вид приоритета, какой вид знаний, навыков и способностей они могут развить. Т.С. Работа стихотворения «Сахан» Badmaeava, пример, отвечает на сложные вопросы о том, как авторы и учителя могут определить меры своих учеников, какие вопросы будут подниматься, и данные ответы будут даваться им. Четырехмерный тип определяется. Если учителя начальной школы определили развитие учащихся, и если они планируют свою будущую работу, будет интересно и эффективно изучать детскую литературу. Студенты также получат хороший опыт обучения литературы на следующем этапе образования, который сможет преодолеть трудности, решать проблемы, решать границы своих навыков чтения, изучение границ их навыков чтения, повторного представления, обмена своими мнениями в классе.

Энэ ниитэлэл соо мүнөө үеын эхин hургуулида эмхидхэгдэжэ байhан литературна уншалгын зарим орёо асуудалнууд харуулагдаба. Тон орёо асуудалынь гэхэдэ hурагшаднай үндэhэн хэлэеэ муугаар мэдэнэ, үндэhэн хэлэн дээрэ бэшээтэй зохёолнуудые уншахаяа эрмэлзэнэгүй. Багшанар буряад хэлэн дээрэ эмхидхэгдэдэг литературна уншалгынгаа хэшээлнүүдые бодото байдал дээрэ үндэhэлэн ябуулнагүй, тиимэhээ уран зохёол шүүмжэлэн үзэхэ шадабари эдир уншагшадта олгогдоногүй. Эдэ болон бэшэшье орёо асуудалнуудта ниитэлэл соо анхарал хандуулагдана. Хэшээл
эмхидхэлгын үедэ, уран зохёол шүүмжэлэлгын үедэ ямар асуудалнуудта анхаралаа хандуулхаб гэжэ автор сэхэ хэлээшьегүй hаа, тэдээндэ харюунуудые ябаган харуулаа. Ямаршье арадай уран зохёол бага наhатай үхибүүдэй хүгжэлтэ аргагүй ехэ нүлөөтэй. Һурагшадай эмоциональна талаар хүгжэлтэдэ, хэлэлгынь хүгжөөлгэдэ, хадуун абаха шадабариин нүлөөлнэ хүгжэлтэдэ, анализ ба синтез хэхэ шадабаринуудайнь хүгжэлгэдэ, тиин сэгнэлгэ үгэхэ шадабариин хүгжэлгэдэ нүлөөлхэ аргатай. Автор буряад уран зохёолнуудые эхин шатын ангинуудай hурагшадта уншуулхада ямар зохёолнууд хэрэглэгдэхэ болоноб, ямар ажал ябуудагдаха болоноб, тэрэ ажал ямар шэглэлтэйб, ямар мэдэсэ, шадабари болон дадалтай болгохо, тэдэниие хүгжөөхэ аргатайб гэжэ харуулна. Ц.-Б. Бадмаевай «Саһан» гэжэ шүлэгэй удхаар хүдэлмэри жэшээтэ болгон, автор-багшанар яажа hурагшадайнгаа хадуун абаха хэмжээ элирүүлхэ аргатайб, ямар асуудалнууд табигдахаб, үгтэhэн харюунууд юун тухай гэршэлхэб гэhэн орёо асуудалнуудта харюусана. Дүрбэн хэмжээнэй янза тодорхойлно. Хэрбээ эхин hургуулиин багшанар hурагшадайнгаа хүгжэhэн хэмжээ элирүүлэн байгаад, саашанхи ажалаа түсэблэн хүдэлөө hаань, хүүгэдэй уран зохёол шудалха hонирхолтойшье, үрэ дүнтэйшье байха. Һурагшадшье бэрхэшээлнүүдые дабажа гараха, асуудалнуудые шиидхэхэ, уншалгынгаа дүй дүршэлэй хилэ дээшэлүүлхэ, уншаһан зохёолнуудаа шэнжэлхэ, дахин хөөрэхэ, хэшээлдээ һанамжаараа хубаалдаха гэхэ мэтэ шадабаринуудтай боложо, болбосоролой удаадахи шатада литература үзэхэ hайн дүршэлтэй болохо байна.

Ключевые фразы: эхин hургуули, хүүгэдэй буряад уран зохёол, уран зохёол үзэхэ орёо асуудалнууд, уран зохёолнуудые хадуун абалга, хэмжээнүүд, хэмжэнүүдэй янза болон онсонууд
Автор (ы): Содномов Сономбал Цыденович
Журнал: БУРЯТСКИЙ ЯЗЫК И ЛИТЕРАТУРА В ШКОЛЕ

Идентификаторы и классификаторы

УДК
821. Литература на отдельных языках
Для цитирования:
СОДНОМОВ С. Ц. ВОПРОСЫ ОБУЧЕНИЯ ДЕТСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ ПО БУРЬЯТУ В НАЧАЛЬНЫХ ШКОЛАХ // БУРЯТСКИЙ ЯЗЫК И ЛИТЕРАТУРА В ШКОЛЕ. 2024. № 4